İstinye Üniversitesi

Kayıt İşlemleri

Üniversitemize 2024 YKS Ek Yerleştirme kayıtları, E-Devlet üzerinden 25 Eylül 2024 - 27 Eylül 2024 tarihleri arasında, İstinye Üniversitesi Vadi Ana Yerleşkesi’ nde ise 25 Eylül 2024 – 30 Eylül 2024 tarihleri arasında yapılacaktır.

*Liseden mezuniyet işlemi tamamlanmamış öğrenciler e-kayıt yapamayacak olup, kayıt gününde İstinye Üniversitesi Vadi Ana Yerleşkesi’ nde kayıt olabileceklerdir.

* Sivil Havacılık ve Kabin Hizmetleri programları ile Uçak Teknolojisi Programına kayıt yaptıracak adaylar E-Devlet üzerinden kayıt yapamayacaktır. Öğrencilerimizin, kayıt için gerekli raporlar ile birlikte İstinye Üniversitesi Vadi Ana Yerleşkesi’ ne gelmesi gerekmektedir.

 

1- e-Devlet Üzerinden Kayıtlar

  1. Adım: Öğrenim ücretinizi yatırınız ve mali onay alınız. (Tam burslu kazanan öğrenciler, ücret işlemlerinden sorumlu değildir ancak Türkçe Programlara kaydolacak öğrencilerin “İsteğe Bağlı Hazırlık Sınıfı” okumak istemeleri durumunda Hazırlık sınıfı ücretini ödemeleri gerekir.
  2. Adım: E-Devlet sistemine giriş yaparak kayıt işlemlerinizi gerçekleştiriniz.
  3. Adım: Kaydını tamamlayan adaylar, sistem üzerinden kayıtlarını tamamladıklarını gösteren barkodlu belge ile Üniversitemiz kampüslerine gelerek öğrenci kartlarını alabilir (kayıt tarihleri süresince İstinye Üniversitesi Vadi Ana Yerleşkesi’ nden, daha sonra kimliğini alacak öğrenciler ise İstinye Üniversitesi Topkapı Sağlık Bilimleri Yerleşkesi ya da İstinye Üniversitesi Vadi Ana Yerleşkesi' nden kimlik kartlarını alabilirler).

 

2- Vadi Ana Yerleşkesi 'nde Kayıtlar

  1. Adım: Öğrenci Muhasebesinden ödeme planı oluşturulması (Türkçe Programlara kaydolacak öğrencilerin “İsteğe Bağlı Hazırlık Sınıfı” okumak istemeleri durumunda Hazırlık sınıfı ücretini ödemeleri gerekir),
  2. Adım: Ödeme işlemlerinin gerçekleştirilmesi;

    Aşağıda bilgileri yer alan Yapı Kredi Bankası hesabımıza havale / EFT yöntemi ile:
    Banka Adı: Yapı Kredi Haliç Ticari Şubesi (Şube Kodu: 977)
    Hesap Adı: İstinye Üniversitesi
    IBAN: TR60 0006 7010 0000 0048 5290 88
    Yapı&Kredi Bankası Şubelerinden Kredili Mevduat Hesabı ile,
    Kampüse gelmeden ya da bankaya gitmeden sanal pos aracılığı ile (https://ois.istinye.edu.tr/fi/eodeme),
    Anlaşmalı bankalarımıza ait mobil POS cihazları ile Vadi Ana Kampüsümüzde kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz. (Birden çok kart ile ödeme yapılabilir.) Anlaşmalı Bankalarımız: Halkbank, Garanti Bankası, Qnb Finansbank, Yapı Kredi, Akbank, İş Bankası.
    Taksitli ödemelerde %15 oranında vade farkı uygulanacaktır.

  3. Adım: Öğrenci İşleri Daire Başkanlığında ilgili evrakların kontrolü yapılarak kaydın tamamlanması,
  4. Adım: İngilizce programlara kaydolmuş öğrenciler ile Türkçe programlara kaydolup “İsteğe Bağlı Hazırlık Sınıfı” okumak isteyen öğrencilerin, dilekçelerini Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına vermesi,
  5. Adım: Bilgi Teknolojileri biriminden Öğrenci Kimlik Kartının teslim alınması,
  6. Kayıt işlemleriniz tamamlanmıştır. Tebrik ederiz.

Kulüplerimiz ve Kariyer Merkezimiz için Öğrenci Merkezi masasını ziyaret edebilirsiniz.

 

Kayıt Yerleri ve Tarihleri

E-Devlet Üzerinden Kayıtlar : 25 Eylül 2024 - 27 Eylül 2024

Kayıt Tarihleri : 25 Eylül 2024 – 30 Eylül 2024 Vadi Ana Yerleşkesi'nde

 

Kayıt için Gerekli Evraklar

 

  • Adli sicil kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı (sadece “Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri” ile “Uçak Teknolojisi" programları için)
  • Uçuşa Elverişli Olduğuna Dair Sağlık Raporu (sadece “Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri” programı için)
  • · Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu (renk körlüğü, işitme kaybı/eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb) (sadece “Uçak Teknolojisi" programı için).

 

3- Özel Kayıt Şartı Olan Programlar:

“Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri” ile “Uçak Teknolojisi” Programlarına kayıt yaptıracak adaylar e-Devlet üzerinden kayıt yapamayacaktır. Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri programına kayıt olacak öğrencilerimiz, sağlık raporlarını Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’nün yetkili hastanelerden alması gerekmektedir. Bu programlara kayıt olacak adaylarımızın yukarıda belirtilen evraklara ile Vadi Kampüsü’ne şahsen gelmesi gerekmektedir.

Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri eğitimi mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:

1) Adli sicil kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak.
2) Kadınlar için 160 cm-180 cm arası boya sahip olmak (ağırlığı, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 kilogram fazla veya 15 kilogram noksan ağırlıkta olmak).
3) Erkekler için 170-190 cm arası boya sahip olmak (ağırlığı, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 kilogram fazla veya 15 kilogram noksan ağırlıkta olmak).
4) Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından yetkilendirilmiş havacılık tıp merkezlerinde yapılan muayene sonucunda uçuşa elverişli olduğuna dair sağlık raporu almak.
5) Kabin memuru üniforması giyildiğinde vücudunun görünecek yerlerinde dövme, yara izi vb. bulunmamak.

 


 


Uçak Teknolojisi eğitimi mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:

1) Havalimanı giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir Adli Sicil Kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak.
2) Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu almak (renk körlüğü, işitme kaybı/eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb).